Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2017 13:20 - Ри Бун Хи / Ансамбъл за електронна музика "Почхонбо" - Гласът, който ме зове
Автор: mtmkqnvs Категория: Музика   
Прочетен: 276 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2017 13:17


image


Гласът, който ме зове

나를 부르는 소리"-리분희 

https://www.youtube.com/watch?v=mAewDZH05yY



Корейско заглавие: 나를 부르는 소리 / nareur bureuneun sori
  Руско заглавие: Голос, зовущий меня

Българско заглавие: Гласът, който ме зове
  Английско заглавие: The Voice Calling Me
  Текст на песента на корейски език:
  http://sastudio.jp/nise/koreansong/koreantext/nareur_bureuneun_sori.txt
  и
  http://wsdprk.blogspot.bg/2015/08/narul-purunun-sori.html?spref=fb
  Песента е част от репертоара на ансамбъла
за електронна музика «Почхонбо» (Pochonbo Electronic Ensemble)

И още едно ценно видео:
  The Voice Calling Me [Subtitles] https://www.youtube.com/watch?v=E52YungM1rc 

Английски субтитри (текст на песента на английски език):

The Voice Calling Me

Rustles of leaves are also calling me Gurgles of stream are also calling me When I am on a long journey, they tell me To go on without rest To go on without rest Somebody calls me thenderly in whispers; Go on without rest Go on without rest Drops of rain are also calling me Moan of the cold wind is also calling me When I am on a rugged pass, they tell me To take the straight road To take the straight road When I am tired I cannot listen to the voice When hot blood is cool I cannot listen to the voice The voice is whispering me day and night To make a big stride To make a big stride Somebody calls me thenderly in whispers; Ah, mother, Mother who has brought me up, O, Party, is it you? Who will call me except you? If it is not you Who will call me except you? Who will call me except you? Who will call me except you?   Тази песен е от филма «Нация и съдба». Песента е от 1992 година.



Тагове:   глас,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtmkqnvs
Категория: Други
Прочетен: 41509
Постинги: 47
Коментари: 2
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Бои в Маньчжурии и Корее, Владивосток, 1945.pdf 6 МБ
2. Перов Л. - Американская агрессия в Корее [1951]
3. Песоцкий В.Д. Корея накануне аннексии. СПб., 1910.pdf
4. Пак М.Н. Об отношении русского правительства к Корее до и во время японо-китайской войны 1894-1895 годов.pdf
5. Чучхе-живопись на женскую тему из КНДР
6. Любим линк
7. Любим линк
8. Don’t Advance, Night of Pyongyang / Pochonbo Electronic Ensemble
9. Don’t Advance, Night of Pyongyang / Pochonbo Electronic Ensemble(English lyrics+Phonetic code)
10. Война на Дальнем Востоке — популярные книги
11. Неизгладимые преступления Японии. 1/2 (КНДР).
12. Неизгладимые преступления Японии. 2/2 (КНДР).
13. Суперкрупные аморальные преступления 1/2 (КНДР).
14. Суперкрупные аморальные преступления 2/2 (КНДР).
15. Корея славится древней историей. 1/2 (КНДР).
16. Корея славится древней историей. 2/2 (КНДР).
17. download Kctv ri pun hui music 6
18. Не уходи пхеньянский вечер - корейский
19. Любим линк
20. [Опера] «Море крови», д. 1 (русские субтитры) {КНДР}
21. [Опера] «Море крови», д. 2 (русские субтитры) {КНДР}
22. [Опера] «Море крови», д. 3-5 (русские субтитры) {КНДР}
23. [Опера] «Море крови», д. 6-7 (русские субтитры) {КНДР}
24. Д/ф "Ответ Кореи" (КНДР, 2003 г., на русском языке).
25. Х/ф Братья (СССР-КНДР, 1957 г.).
26. Х/ф "Красная сигнальная ракета" (КНДР, 1960 г.).
27. Х/ф "Цветочница" (КНДР, 1972г).
28. Х/ф КНДР "Спустя много лет".
29. Легендарный первый Северокорейский художественный фильм "Юные партизаны". Денис Подаков Денис Подаков